Την άρνησή του να δέχεται στο εξής διαφημίσεις που αποθαρρύνουν το κοινό από τον εμβολιασμό ανακοίνωσε, την περασμένη Τρίτη, το Facebook, ως μέρος της ευρύτερης πρωτοβουλίας του για την προβολή αξιόπιστης πληροφόρησης σχετικά με τα εμβόλια εν μέσω πανδημίας. Οι Kang-Xing Jin, Head οf Health, και Rob Leathern, Director οf Product Management της εταιρείας, δήλωσαν ότι, «ενώ το εμβόλιο για τον Covid-19 δεν αναμένεται σύντομα, οι αξιωματούχοι της Δημόσιας Υγείας, θεωρούν σημαντικό τον εμβολιασμό για τη γρίπη φέτος, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος σύμπτωσής της με τον κορωνοϊό».

Μάλιστα, η εταιρεία ενθαρρύνει τους χρήστες της πλατφόρμας να εμβολιαστούν για την εποχική γρίπη. Από αυτήν την εβδομάδα, αρχικά στις ΗΠΑ, το Facebook θα παρέχει σχετικές πληροφορίες μέσω του Preventive Health tool στο mobile app, ενώ οι χρήστες θα λαμβάνουν και υπενθυμίσεις για τον εμβολιασμό μέσω του news feed τους. Η πρωτοβουλία θα αναπτυχθεί και σε άλλες χώρες τις προσεχείς εβδομάδες.

(Πηγή: Adweek)