Η Unilever ανταπαντά με κλινικές έρευνες

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Οι διαφημίσεις, σχεδιασμένες από την Adam & Eve/DDB, παρουσιάζουν δυο γυναίκες, οι οποίες λένε πως χαμήλωσαν τα επίπεδα χοληστερίνης τους με το συγκεκριμένο προιόν, ενώ οι ενστάσεις δημιουργήθηκαν γύρω από τη φράση «κανένα άλλο τρόφιμο δεν μειώνει τόσο τη χοληστερίνη». Σύμφωνα με την αυστηρή αγγλική νομοθεσία γύρω από τους ισχυρισμούς στις διαφημίσεις τροφίμων, στα σποτ έπρεπε μαζί με τη φράση αυτή, να παρουσιάζονται και επίσημα στοιχεία που να την αποδεικνύουν. Η Unilever αντέδρασε, προσκομίζοντας επιστημονικές έρευνες σύμφωνα με τις οποίες οι φυτικές στερόλες που εμπεριέχονται στο Flora Pro-Activ αποδεδειγμένα μειώνουν τη χοληστερίνη.