Με τη νέα καμπάνια «Σαν το Βιτάμ δεν έχει» ξεκινά η νέα συνεργασία του Βιτάμ με την Frank & Fame, η οποία ανέλαβε τον λογαριασμό έπειτα από δημιουργικό spec. Η νέα επικοινωνία του brand βρίσκεται στον τηλεοπτικό «αέρα», με πρωταγωνιστή τον γνωστό σεφ Γιάννη Αποστολάκη, αλλά ο πραγματικός ήρωας είναι η καθημερινή μαμά.

Μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, παρακολουθούμε την εξέλιξη μίας υπερρεαλιστικής πρόκλησης: ο διάσημος σεφ «μπαίνει στα παπούτσια» της σύγχρονης μητέρας και ανακαλύπτει τι σημαίνει καθημερινή φροντίδα, με συνοδοιπόρο το Βιτάμ. Μπορεί στο τέλος να τα καταφέρνει αλλά, όπως μας ενημερώνει ο πιτσιρίκος αφηγητής, «Σαν της μαμάς δεν έχει». H παραγωγή είναι της Stefi, σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.