Νέα καμπάνια με πρωταγωνιστές ένα φουσκωτό προπονητικό dummy και τον Black Jack της τράπουλας λανσάρει η Bwin σε συνεργασία με τη Frank & Fame. Στο ένα από τα δύο TVC, σε παραγωγή της Stefi, παρουσιάζεται ο Black Jack να λέει: «Δουλειά μου είναι να ανεβάζω το παιχνίδι σε συναρπαστικά επίπεδα, σε κάθε ανακάτεμα, σε κάθε καρέ του εαυτού μου.

Αν δεν έκανα αυτό, θα ήθελα να είμαι το app της Bwin». «To concept της νέας καμπάνιας είναι εμπνευσμένο από τη φιλοσοφία της Bwin, που πάντα στοχεύει να ανεβάζει το παιχνίδι για κάθε παίκτη σε νέα, βελτιωμένα επίπεδα.

Επιλέξαμε όμως να πούμε την ιστορία από μια αναπάντεχη σκοπιά και να ζωντανέψουμε δυο “ομόλογους” της Bwin, δύο χαρακτήρες εξίσου παθιασμένους με το παιχνίδι, που δουλεύουν ακούραστα για τον ίδιο σκοπό», ανέφερε στο DF η Φανή Βασιλοπούλου, Account Director της Frank & Fame. Η νέα καμπάνια θα τρέξει το επόμενο διάστημα σε τηλεόραση, internet και ραδιόφωνο.