Η ΙΔΕΑ Με μια πρωτότυπη ιδέα, με ένα σενάριο που γράφεται μέσα στα σπίτια όλων και με το μήνυμα «Δεν είναι το τοστ. Είναι η αγάπη», η Frank & Fame «υπογράφει» την τελευταία επικοινωνία για τα ψωμιά για τοστ Καραμολέγκος.

Ένα γρήγορο ταξίδι σε σπίτια με παιδιά και εφήβους ξετυλίγει καταιγιστικά, καταστάσεις που οι άνθρωποι ζουν καθημερινά, είτε ως παιδιά είτε ως γονείς. Γκρίνια, φωνές, ξεσπάσματα, απειλές και cliché απαντήσεις βάζουν τον θεατή στη θέση κάθε πρωταγωνιστή.

Αλλά αυτές οι στιγμές οικογενειακής «παραφωνίας» δεν διαταράσσουν στ’ αλήθεια την οικογενειακή αρμονία, γιατί είναι πάντα συντονισμένες με το δυνατό και ακλόνητο συναίσθημα της αγάπης.

Η καμπάνια «τρέχει» σε offline και online περιβάλλον με δύο σποτ και άλλα επικοινωνιακά υλικά. Η παραγωγή έγινε από την Picky Productions με σκηνοθέτη τον Θοδωρή Παπαδουλάκη, ενώ τη μουσική και τον ήχο επιμελήθηκε η Rabbeats.