Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια του skroutz.gr, η οποία καλεί τους καταναλωτές να βγάλουν τα «θέλω» τους από το μυαλό τους και να τα βάλουν στο skroutz.gr, γιατί εκεί, με πάνω από 1.100 κατηγορίες προϊόντων, το «θέλω» τους υπάρχει στην τιμή και την ποιότητα που αναζητούν. Σε μία σειρά δημιουργικών υλικών, βλέπουμε το «θέλω» πολλών ανθρώπων να βγαίνει από μέσα τους και να μπαίνει στο skroutz για να βρει ό,τι ψάχνουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.
Η φετινή καμπάνια ξεκινά από το skroutz.gr, αλλά επεκτείνεται και στο skroutz food. Την επικοινωνία υπογράφει η Frank and Fame, την παραγωγή ανέλαβε η Κent Films και η PixelFarms, ενώ τον ήχο επιμελήθηκε η Bounce Music & Sound Productions.