Παραμένοντας στην κορυφή της τηλεοπτικής βιομηχανίας, η FOX Networks Group πρωτοπορεί στον τρόπο που βλέπουμε τηλεόραση και διοργανώνει μια σειρά από συναρπαστικές δραστηριότητες για τηλεθεατές και διαφημιζόμενους.

Η FOX Networks Group (FNG) φέρνει στις οθόνες μας μοναδικές τηλεοπτικές εμπειρίες, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τηλεόραση. Με σειρές που λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές και συγκεντρώνουν τα βλέμματα των τηλεθεατών παγκοσμίως, η FNG κατέχει ηγετική θέση στην τηλεοπτική βιομηχανία.

Με premium περιεχόμενο ψυχαγωγίας, το οποίο παρακολουθούν περισσότεροι από 1,9 δισεκατομμύρια συνδρομητές, σε πάνω από 300 συνδρομητικά κι ελεύθερα κανάλια παγκοσμίως, η FNG είναι ο απόλυτος προορισμός για τους τηλεθεατές, με καινοτόμες και πρωτοποριακές σειρές που έχουν αφήσει εποχή – όπως είναι τα The X-Files, 24, Prison Break, The Simpsons, The Walking Dead και Legion. Πρόκειται για το μόνο διεθνές δίκτυο με τοπική παρουσία στην Ελλάδα, προσφέροντας tailor made πρόγραμμα μέσα από όλες τις πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ
Με κανάλια, όπως τα FOX, FOX Life, National Geographic, Nat Geo Wild, FOX Sports και Baby TV, η FNG προσφέρει μία ολοκληρωμένη πρόταση ψυχαγωγίας για κάθε τηλεθεατή, με ένα πλήρες portfolio που καλύπτει ψυχαγωγία, ντοκιμαντέρ (factual) και sports. Μέσα από τις on demand υπηρεσίες, FOX Play και FOX+, κάνει το περιεχόμενο αυτό διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή, όπου και όποτε το επιθυμούν οι τηλεθεατές, χωρίς επιπλέον κόστος, είτε από την τηλεόραση και το PC τους, είτε από tablet ή smartphone.

Το πρόγραμμα του FOX ακολουθεί πιστά τη «The Best. First.» φιλοσοφία του και προσφέρει απολαυστικές σειρές που γίνονται διαθέσιμες στην Ελλάδα σε λιγότερο από 24 ώρες μετά από την προβολή τους στην Αμερική. Οι νέοι κύκλοι επεισοδίων The Walking Dead, Homeland, Empire, American Horror Story, American Crime Story, αλλά και το νέο κεφάλαιο The X-Files, εγγυώνται δεκάδες ώρες τηλεοπτικής ψυχαγωγίας. Στο ίδιο ύφος, το FOX Life έχει το δικό του πιστό κοινό, το οποίο ανυπομονεί για κάθε νέο επεισόδιο σειρών όπως Grey’s Anatomy, Scandal, How To Get Away With Murder και Modern Family.

Το ιστορικό National Geographic επιφύλαξε σπουδαίες στιγμές, με τους τίτλους Mars, Genius, Before The Flood και The Story Of God, να ανεβάζουν τον πήχη με κινηματογραφικού επιπέδου παραγωγές. Η νέα σεζόν συνεχίζει στο ίδιο ύφος, με σειρές όπως οι The Long Road Home, One Strange Rock και Chain Of Command, αλλά και τους νέους κύκλους των Mars και Genius (Pablo Picasso). Κάθε νέο λανσάρισμα ή νέος κύκλος αγαπημένης σειράς υποστηρίζεται με ένα ευρύ φάσμα marketing ενεργειών. Μέρος αυτού αποτελούν οι on the ground ενέργειες, διαγωνισμοί, Press junkets και αποκλειστική πρόσβαση σε A-list πρωταγωνιστές και διεθνείς πρεμιέρες.

Η Νάντια Δεμίρη, Commercial Director της FNG Greece, υπεύθυνη για το κομμάτι της επικοινωνίας και των πωλήσεων, συμπληρώνει ότι «Στόχος μας είναι η ευφάνταστη προσέγγιση και κατ’ επέκταση προώθηση όλων των μεγάλων σειρών μας. Κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής σεζόν, υλοποιούμε ενέργειες, οι οποίες, κατά κύριο λόγο, απευθύνονται στους τηλεθεατές μας. Παράλληλα, αφορούν και τους διαφημιζόμενους, προσφέροντάς τους ευέλικτα και δημιουργικά 360ο σχήματα συνεργασίας μαζί μας. Από on air & online προβολή, μέχρι product placement στα events “εμπειρίας” που διοργανώνουμε, οι επιλογές είναι πολυποίκιλες και στοχευμένες, βάσει καναλιού, περιεχομένου και target group».

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
Η αυξανόμενη διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα και η μεγάλη αποδοχή των ξένων σειρών επιβεβαιώνουν τη δυναμική του home entertainment – γι’ αυτό και η FNG Greece σχεδιάζει νέα μοντέλα συνεργασίας με τους πελάτες της, δίνοντάς τους πολλαπλές ευκαιρίες για δημιουργική προβολή, με όχημα τις πιο δυνατές σειρές που γίνονται talk of the town. Σε ό,τι αφορά το on air, η προβολή ενός brand σχεδιάζεται σε συνεργασία με τον διαφημιζόμενο και πάντα βάσει του καναλιού και της ζώνης που αρμόζει στη στρατηγική επικοινωνίας του.

Brands όπως οι Nivea, Cleria, Lipton, Skinos, Ben & Jerry’s, Honda CV-R, Siemens και Gillette, έχουν χορηγήσει δημοφιλείς σειρές στα FOX, FOX Life και National Geographic, όπως οι How To Get Away With Murder, Scandal, Suits, Mars, Genius και Breaking 2 ή, εναλλακτικά, δημιουργώντας tailor made ID με πρόσφατα παραδείγματα τα Public, Hellmann’s, Pillsbury, Lipton, Beatific, Nuxe, Skip, Solgar και Oreo.

Στην ίδια λογική κινούνται και οι συνεργασίες που αφορούν video production & social activation, μεταξύ brands και local influencers, με παραδείγματα όπως η Ευαγγελία Συριοπούλου για τις βιταμίνες Lanes, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου για τα Marks & Spencer Food, η Τόνια Σωτηροπούλου για τα προϊόντα ομορφιάς Dust & Cream και η Αννούσα Μελά για τα κοσμήματα Pandora.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ EVENTS
Η FNG Greece πραγματοποιεί και διαγωνισμούς με αφορμή τις σειρές και το περιεχόμενο των καναλιών της. Στα μέσα του καλοκαιριού, εποχή που το παγωμένο ρόφημα έχει κορυφαία θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, πραγματοποίησε τον διαγωνισμό «FOX Life Summer Shake», για λογαριασμό των Starbucks, ενώ για το νέο κύκλο της σειράς-φαινόμενο, The Walking Dead, συνεργάστηκε με μια τάχιστα αναπτυσσόμενη και hip υπηρεσία, το Beat (πρώην Taxibeat). Ορισμένοι «τυχεροί» επιβάτες, καλώντας ένα ταξί από το κινητό τους, αντίκρυζαν μια τρομακτική έκπληξη: ένα… ζόμπι να τους περιμένει στο πίσω κάθισμα του ταξί, δίνοντάς τους ένα «ευχάριστο» δώρο εμπνευσμένο από τη σειρά! Αντίστοιχοι διαγωνισμοί πραγματοποιούνται με αφορμή κάθε μεγάλη σειρά, φέρνοντας κοντά διαφημιζόμενους και καταναλωτές.

Η FNG έχει, επίσης, πρόσβαση σε όλα τα assets και τα resources του εξωτερικού. Press junkets και συνεντεύξεις με τους πρωταγωνιστές και τους δημιουργούς σπουδαίων σειρών, διοργανώνονται τακτικά και φέρνουν τους εκπροσώπους των media κοντά στους ανθρώπους που μεταμορφώνουν το τηλεοπτικό τοπίο, σε παγκόσμιο επίπεδο. Από πλευράς εκδηλώσεων, η χρονιά που πέρασε ήταν πληθωρική για την FNG Greece, καθώς ανέλαβε τον δημιουργικό σχεδιασμό πολλών events: από τη διαμόρφωση της ιδέας, μέχρι τον καθορισμό της ροής και του περιεχομένου. Οι προσκεκλημένοι στις εκδηλώσεις αυτές είναι ένα mix ανθρώπων, από εκπροσώπους των media, influencers και local celebrities, μέχρι καταναλωτές και fans της κάθε σειράς.

Για την προώθηση της σειράς Mars, πραγματοποιήθηκε η Εβδομάδα Παρατήρησης του πλανήτη Άρη και των ουράνιων σωμάτων στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, με την υποστήριξη του Metaxa Hot Sun, λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας στο κέντρο της Αθήνας εκείνη την περίοδο. Αντίστοιχα, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, σε συνεργασία με το The Ecali Club, πραγματοποίησε μια εκδήλωση για να τιμήσει κάθε γυναίκα με δυναμική προσωπικότητα – μεταξύ των οποίων και τις πρωταγωνίστριες των πιο δημοφιλών σειρών του καναλιού, Grey’s Anatomy, The Catch, Scandal, This Is Us, Modern Family, Quantico.

Οι συμμετέχοντες διαφημιζόμενοι είχαν το δικό τους thematic corner, παρουσιάζοντας προϊόντα και υπηρεσίες τους, ενώ κάθε χορηγός είχε την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με ένα πολυδιάστατο target group. Οι δυνατότητες προβολής και διαφημιστικής παρουσίας είναι πολλαπλές και προσαρμόζονται κάθε φορά στις ανάγκες του διαφημιζόμενου. Προτεραιότητα για την FNG είναι η αναβάθμιση της τηλεοπτικής εμπειρίας και αυτή είναι μια στόχευση που δεν έχει να κάνει μόνο με νέες σειρές, αλλά και με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση 360ο πλάνων για την υποστήριξή τους, προσφέροντας στον τηλεθεατή μια ολοκληρωμένη και βιωματική εμπειρία για το αγαπημένο του τηλεοπτικό περιεχόμενο.