Νέα έρευνα των Kantar Millward Brown και Honor
Η κυριαρχία των smartphones απέναντι στα παραδοσιακά κινητά τηλέφωνα έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις συσκευές τους, φανερώνει έρευνα για τις συνήθειες των καταναλωτών που διεξήχθη από την Kantar Millward Brown σε συνεργασία με την Honor.

Φωτογραφίες, social media, σερφάρισμα στο διαδίκτυο και διάβασμα email είναι οι πιο σημαντικές λειτουργίες των smartphones του σήμερα. Οι νέοι Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν τα smartphones τους για βασικά πράγματα όπως κλήσεις και μηνύματα (92% και 83% αντίστοιχα), αλλά σε πρώτη θέση έρχονται λειτουργίες όπως η δυνατότητα να βγάζουν φωτογραφίες (87%), τα social media (78%), τα e-mails (83%) και το σερφάρισμα στο διαδίκτυο (80%). Λιγότερα σημαντικά θεωρούν τη δορυφορική πλοήγηση, την ψυχαγωγία, την επικοινωνία μέσω mobile apps και τις πληρωμές μέσω κινητού. Τα μηνύματα MMS ή οι εφαρμογές υγείας και fitness έρχονται ακόμα πιο πίσω.

Οι γυναίκες χρησιμοποιούν το smartphone για τα social media (83% έναντι 73%), για να βγάζουν φωτογραφίες (91% έναντι 84%) και να στέλνουν μηνύματα (90% έναντι 77%) αρκετά πιο συχνά από ότι οι άντρες. Οι εκπρόσωποι της Generation Z χρησιμοποιούν το smartphone κυρίως για ψυχαγωγία, gaming και επικοινωνία, ενώ μεγαλύτεροι χρήστες (ηλικίας 25-38 – Generation Y) το χρησιμοποιούν ως εργαλείο δουλειάς. Όσον αφορά στους Έλληνες, οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους χρησιμοποιούν το smartphone είναι οι τηλεφωνικές κλήσεις (91%), τα emails (83%), οι εσωτερικές λειτουργίες όπως το ξυπνητήρι και το ημερολόγιο (81%), η λήψη φωτογραφιών (81%) και τα social media (78%). Τη χαμηλότερη θέση κατέχουν οι εφαρμογές messaging με 7%, ποσοστό πολύ χαμηλότερο του μέσου όρου των υπολοίπων χωρών της έρευνας.