Μέσα στην εβδομάδα και η ανακοίνωση για τον νέο Marketing Director

Σύμφωνα με πληροφορίες, από το σύνολο των 4 εταιρειών επικρατέστερες είναι οι Fortune και Mass, στις οποίες η MIG αναθέτει ήδη συγκεκριμένα project ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, η MIG επιθυμεί να “καταλάβει” καλύτερα ποια εταιρεία της ταιριάζει περισσότερο, για να αναθέσει στη συνέχεια το σύνολο του λογαριασμού. Επίσης, μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να ανακοινωθεί και το όνομα του νέου Marketing Director της Ολυμπιακής. Όπως είναι γνωστό, σε εξέλιξη βρίσκεται και ο διαγωνισμός για το νέο λογότυπο της Ολυμπιακής, στην τελική φάση του οποίου θα συμμετέχει και το κοινό, ψηφίζοντας μεταξύ των τριών επικρατέστερων προτάσεων. Η προθεσμία υποβολής συμμετοχών έληξε την Παρασκευή 12 Ιουνίου και συγκεντρώθηκαν 830 προτάσεις.

Σημειώνουμε ότι επί του θέματος είχε εκφράσει τις επιφυλάξεις της η Ένωση Γραφιστών Ελλάδος, η οποία είχε ζητήσει την απόσυρση και επαναπροκήρυξη ενός δημόσιου ανοικτού διαγωνισμού κατά τα πρότυπα των διεθνών πρακτικών και κανόνων, συστήνοντας στα μέλη της να απέχουν, εφόσον όπως είχε επισημάνει, “ο διαγωνισμός δεν πληρεί κανένα κριτήριο ισότιμης συμμετοχής και ουσιαστικής αξιολόγησης, υποβαθμίζει το ρόλο του σχεδιαστή οπτικής επικοινωνίας, θίγει τον κλάδο και μετατρέπει μία σοβαρή μελετητική εργασία σε επικοινωνιακό show…”. Μία από τις ενστάσεις της ΕΓΕ αφορούσε στην πολύ μικρή προθεσμία υποβολής, για την οποία δόθηκε τελικά παράταση.