Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360°καμπάνια της ForestView για λογαριασμό της Vechro, σχετικά με την γκάμα χρωμάτων της εταιρείας. Η στρατηγική επικοινωνίας εστιάζει στη δύναμη του χρώματος και πώς αυτή δίνει αξία σε διαφορετικές στιγμές της ζωής.

Η καμπάνια, με τίτλο «Το χρώμα έχει δύναμη», προβάλλει το χρώμα όχι ως ένα commoditized υλικό, αλλά ως καταλύτη που επηρεάζει τη διάθεση και το συναίσθημα. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, TV, ραδιόφωνο, digital, print και σε point-of-sales. Την παραγωγή επιμελήθηκε η TopCut Modiano και τη σκηνοθεσία ο Γιάννης Δημολίτσας.