Σε συνεργασία με μεγάλους μιντιακούς ομίλους
Η Αμερικανική Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών (American Association of Advertising Agencies, 4A’s), προχώρησε στη δημιουργία του Advertiser Protection Bureau (APB), ενός φορέα που θα εργαστεί για την προώθηση του brand safety.

Συγκεκριμένα, θα εργασθεί πάνω στην ατζέντα «Advertising Assurance», η οποία αφορά σε ζητήματα brand safety όπως αυτά αναδεικνύονται μέσα από την εμφάνιση ψηφιακών διαφημίσεων δίπλα σε ακατάλληλο ή προσβλητικό περιεχόμενο. Στα ιδρυτικά μέλη του APB συμπεριλαμβάνονται στελέχη από τα διαφημιστικά δίκτυα Dentsu Aegis Network, GroupM, Havas Media, Horizon Media, IPG Mediabrands, MDC Partners, Omnicom Media Group και Publicis Media.

Ένας από τους πρωταρχικούς σκοπούς του APB είναι η συνεργασία με διαφημιζόμενους ώστε να γίνει κατηγοριοποίηση των ρίσκων που χαρακτηρίζουν διαφορετικά περιβάλλοντα, με διαβάθμιση από το «πιο ασφαλές», έως το «λιγότερο ασφαλές», ούτως ώστε agencies, brands και publishers να μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι διαφημιζόμενοι βρίσκουν τους κατάλληλους γι’ αυτούς συνεργάτες. Επίσης, το APB θα συνεργασθεί με το Media Rating Council (MRC) -μη κερδοσκοπικό οργανισμό που αναπτύσσει πρότυπα media measurement- στην ανάπτυξη νέων αρχών οι οποίες θα συνθέσουν αργότερα τα Brand Safety Guidelines του APB.

Τα media agencies που συμμετέχουν θα βοηθήσουν επίσης την MRC στην αποτύπωση τρόπων που θα βοηθήσουν στον περιορισμό της διάδοσης των fake news. Μία από τις βασικές προτεραιότητες επίσης για το νέο φορέα, είναι η εκπαίδευση και επιμόρφωση όλων των πλευρών του οικοσυστήματος της αγοράς όσον αφορά στο ζήτημα του brand safety. Στο πλαίσιιο αυτό, σκοπεύει να δημιουργήσει ένα playbook με πρότυπα, metrics, μεθοδολογίες και εργαλεία που θα δίνουν στα brands τη δυνατότητα να αποφεύγουν μη ασφαλή περιβάλλοντα. (Πηγή: WARC).