«Αν κάνουμε τη δουλειά μας, δεν είμαι σίγουρος ότι χρειαζόμαστε παραδοσιακή διαφήμιση για τα ηλεκτρικά οχήματα». Αυτή είναι η θέση του CEO της Ford Motor Co. Jim Farley. «Ξοδεύουμε 500-600 δολάρια ανά όχημα σε δημόσια διαφήμιση. Ξεφορτωθείτε τα όλα», δήλωσε ο Farley. «Αν δείτε ποτέ τη Ford Motor Co. να κάνει διαφήμιση στο Super Bowl για τα ηλεκτρικά μας οχήματα, πουλήστε τις μετοχές».

Η Ford αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους των ΗΠΑ, με δαπάνη 3,1 δισ. δολάρια πέρυσι για την προώθηση των προϊόντων της. Σύμφωνα με διεθνείς αναλυτές, η συγκεκριμένη τοποθέτηση εντάσσεται στο πλαίσιο ανταγωνισμού με την Tesla, η οποία ελέγχει την αμερικανική αγορά των EVs, χωρίς να αγοράζει παραδοσιακή διαφήμιση. Όπως υποστήριξε, η Ford δεν έχει χρειαστεί να διαφημίσει το νέο της F-150 Lightning plug-in pickup και σταμάτησε να προωθεί το ηλεκτρικό Mustang Mach-E «επειδή ξεπουλούσε για 2 χρόνια».

Ο Farley δήλωσε ότι ο διαφημιστικός προϋπολογισμός της εταιρείας μπορεί να αξιοποιηθεί καλύτερα για τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη, με ειδικές υπηρεσίες καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος. «Το μοντέλο μας έχει πρόβλημα», σχολίασε. «Δεν δαπανούμε τίποτα μετά το πέρας της εγγύησης για το customer experience».

(Πηγή: AdAge)