Τις συνήθειες αγοράς από τα super markets και της κατανάλωσης συγκεκριμένων ειδών τροφίμων, οι οποίες διαμορφώθηκαν εντός πανδημίας, αποτυπώνει έρευνα της Focus Bari – YouGov. Συγκεκριμένα, βρέθηκε ότι 4 στους 10 Έλληνες ψώνισαν τουλάχιστον μια φορά είδη super market online και 1 στους 3 σκέπτονται να υιοθετήσουν αυτήν τη συνήθεια στο μέλλον. Παράλληλα, 13% προτιμούν τo online κανάλι ως κύριο για τα ψώνια super market και 9% δηλώνουν ότι θα έχουν την online εκδοχή ως κύριο κανάλι στο μέλλον.

Επιπλέον, 9 στους 10 online super market shoppers έχουν ψωνίσει απευθείας από το e-shop της αλυσίδας προτίμησής τους, ενώ 1 στους 3 μέσω του app μιας υπηρεσίας food delivery. Εξάλλου, περισσότεροι από 1 στους 3 φαίνεται να έχουν αυξήσει την αγορά φρέσκων φρούτων και λαχανικών και προϊόντων καθαρισμού, ενώ κάθετη είναι η μείωση κατανάλωσης προμαγειρεμένων γευμάτων, έτοιμου φαγητού και αλκοόλ.