To BrandIndex επεκτάθηκε φέτος τον Απρίλιο και στον εξελισσόμενο κλάδο της ενέργειας, μετά τον τραπεζικό/ασφαλιστικό και τον κλάδο του retail. Μέσα από real-time data και dashboards, οι εταιρείες ενέργειας μπορούν να παρακολουθούν την θέση και την «συνολική υγεία» της μάρκας τους στο ελληνικό κοινό, και να προβαίνουν στις κατάλληλες ενέργειες για τη δυναμική τους ανάπτυξη.

Υπενθυμίζεται ότι η Focus Bari εγκαινίασε τον Ιούνιο του 2020 τη στρατηγική της συνεργασία με τη YouGov, εταιρεία online ερευνών και data analytics, με στόχο να φέρουν στην ελληνική αγορά ολοκληρωμένες λύσεις όπως τα προϊόντα BrandIndex και Profiles. H Βαλέρια Τσάμη, CEO της Focus Bari, δήλωσε σχετικά: «Μέσα στην ιδιαίτερη χρονιά του 2020, τολμήσαμε μια διεθνή συνεργασία που φέρνει τη νέα εποχή της έρευνας αγοράς στην Ελλάδα. Το BrandIndex έχει γίνει ήδη το “εργαλείο επιτυχίας” για τους κλάδους που καλύπτει, και η επέκταση στον τομέα της ενέργειας πιστεύουμε πως θα βοηθήσει ουσιαστικά όλες τις επιχειρήσεις ενέργειας που θα την αξιοποιήσουν».