Η εταιρεία ερευνά το πλέον δυναμικό καταναλωτικό target group
Το καταναλωτικό κοινό των 45+ αποκαλύπτει και σκιαγραφεί η Focus Bari, στο πλαίσιο της έρευνας «The Key to Success: Greeks 45+ 2017 Report».

Σύμφωνα με την Focus Bari, αφού το marketing πέρασε από την εποχή όπου τα target groups σταματούσαν στην ηλικία των 44, σήμερα καλείται να αναγνωρίσει ότι το «πραγματικό κλειδί της επιτυχίας», βρίσκεται στους 45+. Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, οι 45+ είναι πιο σοφοί, ξέρουν τι θέλουν, είναι πιο κατασταλαγμένοι και πιο πιστοί. Αποφασίζουν οι ίδιοι για το πώς θα διαθέσουν τα κονδύλια τους, που είναι πολύ μεγαλύτερα σε σύγκριση με εκείνα των νεαρών και δαπανούν σημαντικότατα ποσά σε retail, τραπεζικά, ασφαλιστικά προϊόντα και πιστωτικές κάρτες, σε υγεία και fitness, σε μόδα, accessories και ομορφιά, σε ταξίδια και διακοπές, στην τεχνολογία, στα αυτοκίνητα, καθώς και στα παιδιά και στα εγγόνια τους. Η έρευνα περιλαμβάνει πολύτιμες λεπτομέρειες και αναλυτικό προφίλ αυτών των 4 εκατομμυρίων καταναλωτών ως προς τις καταναλωτικές συνήθειες, ψυχογραφικά, κοινωνικότητα και τρόπο ζωής. Περισσότερα είναι διαθέσιμα εδώ: https://www.focusbari.gr/images/press_releases/ARTICLE_FOR45_GREEK.pdf