Η εταιρεία επικοινωνίας FMN αναλαμβάνει την επικοινωνιακή στρατηγική της φετινής διοργάνωσης του Colourday Festival. Βασικός στόχος της συνεργασίας είναι να αναδειχθεί η εμπειρία που υπόσχεται το συγκεκριμένο ελληνικό φεστιβάλ, σε ένα πλάνο επικοινωνίας 360°.
Η υλοποίηση του project συνδυάζει ένα διευρυμένο media plan με φρέσκα πρόσωπα, outdoor activations, διαγωνισμούς και challenges. Social media περιεχόμενο, live links με τη συμμετοχή καλλιτεχνών και vip καλεσμένων, αποκλειστικά πλάνα που μεταδίδουν το backstage experience και πολυάριθμα on the ground activations δίνουν και φέτος τον παλμό της διοργάνωσης.
Το φεστιβάλ πραγματοποιείται για 7η χρονιά στο ΟΑΚΑ και αναμένεται να συγκεντρώσει, για μία ακόμη φορά, δεκάδες χιλιάδες θεατές. Και φέτος, το κοινό θα παίξει με τα χρώματα, θα πάρει μέρος σε συντονισμένες ομαδικές ρίψεις, θα χορέψει στον ρυθμό hits, θα βγάλει φωτογραφίες, θα γνωρίσει από κοντά γνωστούς influencers και θα ζήσει μια ιδιαίτερη εμπειρία διασκέδασης.