Ο Γρηγόρης συνεχίζει την επέκταση στην αγορά, υλοποιώντας ένα δυναμικό πλάνο ανάπτυξης και δημιουργεί ένα νέο τύπο καταστήματος. Πρόκειται για το νέο Flexi κατάστημα, που έχει σαν στόχο να ανταποκριθεί με ευελιξία στις ανάγκες των υποψηφίων franchisee. Το Flexi concept του Γρηγόρη μπορεί να εφαρμοστεί σε χώρους καταστημάτων από 50 τ.μ. και άνω και είναι ιδανικό για περιοχές χαμηλής πληθυσμιακής κάλυψης ή μικρότερες αγορές εντός αστικού ιστού, περιοχές με έντονη εποχικότητα ή ακόμα και για κλειστές αγορές όπως κυλικεία, νοσοκομεία, κ.λπ. Ταυτόχρονα, διατηρεί την ίδια εικόνα και όλες τις προϊοντικές κατηγορίες του Γρηγόρη, εξυπηρετώντας με αυτό τον τρόπο όλες τις διατροφικές προτιμήσεις των καταναλωτών.
10/03/21
CATEGORIES: Marketing
Flexi: Νέο επιχειρηματικό μοντέλο από τον Γρηγόρη
Για περιοχές χαμηλής πληθυσμιακής κάλυψης ή περιοχές με έντονη εποχικότητα
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ