Η Fjallraven, σουηδική μάρκα ρούχων και εξοπλισμού για δραστηριότητες στη φύση, έχει ως αποστολή της «να εμπνέει τους ανθρώπους να απολαμβάνουν, να εξερευνούν και να προστατεύουν τη φύση», τόσο μέσω προϊόντων όσο και μέσω εμπειριών, όπως το Fjallraven Classic. Τo Fjallraven Classic είναι μια μη αγωνιστική εμπειρία πεζοπορίας στη φύση, η οποία ξεκίνησε το 2005 με πρωτοβουλία του ιδρυτή της μάρκας.
Οι ερευνητές Daniel Wolf-Watz (European Tourism Research Institute) και Thomas H. Beery (Kristianstad University) πραγματοποίησαν έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 2.600 άνθρωποι που είχαν συμμετάσχει στο Fjallraven Classic από το 2005, με στόχο να αναδείξουν την επίδραση των outdoor δραστηριοτήτων στη ζωή των ανθρώπων και τη συμβολή τους στη διαμόρφωση μιας νέας περιβαλλοντικής κουλτούρας. Στο πλαίσιο της έρευνας, αναδείχθηκε ότι η συμμετοχή σε τέτοιου είδους events στη φύση, ενισχύει το ενδιαφέρον και την αυτοπεποίθηση για δράσεις στη φύση, αλλά και την υπεύθυνη συμπεριφορά προς το περιβάλλον.