Το Deree είναι μέλος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, το οποίο συνεργάζεται με την edcom. Η ομάδα φοιτητών του Deree, μαζί με άλλους φοιτητές και νέους επαγγελματίες της διαφήμισης από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, παρακολούθησαν σχετικά workshops και έλαβαν μέρος σε διαγωνισμό, με brief τη δημιουργία καμπάνιας αύξησης αναγνωρισιμότητας του περιοδικού The Economist σε νεότερους ανθρώπους.

Στη νικήτρια ομάδα, που δημιούργησε την καμπάνια «Not only Economist», συμμετείχε και η φοιτήτρια Δέσποινα Καρακώστα, μαζί με συναδέλφους της από το Βέλγιο, τη Γαλλία και την Τσεχία. «Το απλό insight της καμπάνιας σε συνδυασμό με την δημιουργική προσέγγιση αποτέλεσαν καθοριστικό παράγοντα για την νίκη μας. Ωστόσο, ακόμα και να μην είχαμε κερδίσει την πρώτη θέση, κερδίσαμε τόσα πολλά από το EACA Summer School και αποτελεί μια εμπειρία που θα πρότεινα ανεπιφύλακτα σε όλους της φοιτητές της Διαφήμισης», σχολίασε η Δέσποινα Καρακώστα. Το Summer School διοργανώθηκε την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου στο Παρίσι.