Τη νέα digital καμπάνια του Hemo παρουσιάζει η FCB Gnomi. Η ιδέα για την καμπάνια βασίστηκε στην πεποίθηση ότι, σε μια εποχή όπου όλοι αναζητούν τη δύναμή τους, είναι σημαντικό να ξέρουν πού μπορούν να τη βρουν.

Κεντρικό πρόσωπο είναι ένα νεαρό αγόρι, ο Τιμολέων, ο οποίος εμφανίζεται γεμάτος ενέργεια και θέληση για μάθηση, ανακαλύπτοντας ότι το μυστικό της δύναμης βρίσκεται στο Hemo. Η καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Feel Me Films, σε παραγωγή Δ.Παπουτσή και σκηνοθεσία Μ.Σκόκα.