Στο πλαίσιο της καμπάνια επικοινωνίας #twramporeis

Η Nannuka υιοθετεί στην επικοινωνία της το #twramporeis, καλώντας τους γονείς να ζήσουν τις στιγμές που αξίζουν, να βρουν τους κατάλληλους ανθρώπους να τους υποστηρίξουν, και να μοιραστούν τα οφέλη που τους προσφέρει η Nannuka. Με αφορμή την καμπάνια, «τρέχει» διαγωνισμός στο Facebook, όπου οι χρήστες καλούνται να διαλέξουν το motto που τους αντιπροσωπεύει και να διεκδικήσουν δώρα όμως διανυκτερεύσεις στο Πήλιο, υπηρεσίες στο The Apivita Experience Store και δημιουργική απασχόληση σε παιδικό πάρτι.