Θα διαγράφονται όσα κρίνονται ως «υπερ-διαφημιστικά»
Το Facebook ανακοίνωσε, την περασμένη Παρασκευή, ότι θα ξεκινήσει τη διαγραφή posts που δημοσιεύονται από brands, τα οποία κρίνονται από τον αλγόριθμο της πλατφόρμας ως «υπερβολικά διαφημιστικά».

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Η αλλαγή δεν θα επηρεάσει όλα τα posts, παρά μόνο όσα κρίνονται ως «συγκαλυμμένες διαφημίσεις» και τα λιγότερο δημιουργικά posts που πιέζουν τους καταναλωτές να αγοράσουν ένα προϊόν, να εγκαταστήσουν μια εφαρμογή ή να συμμετάσχουν σε έναν διαγωνισμό. Το Facebook υποστηρίζει σε ανακοίνωσή του ότι προχωρά στη συγκεκριμένη κίνηση μετά από έρευνα, στο πλαίσιο της οποίας πολλοί χρήστες αναφέρουν τη δυσαρέσκειά τους βλέποντας πολλά προωθητικά posts από brands στα news feeds των σελίδων τους. Η νέα αυτή κίνηση αναμένεται να αυξήσει τη ζήτηση των marketers για την αγορά Facebook διαφημίσεων, προκειμένου να αναπληρώσουν την «περιορισμένη» τους πρόσβαση και ροή περιεχομένου.