Με πρωταγωνιστή το νέο Beetle της Volkswagen

(Aμστερνταμ)  Οι χρήστες που θα κάνουν Like μπορούν να «κάνουν ωτοστόπ», να μπουν σε κάποιο από τα 64 διαφορετικά Beetle και να ταξιδέψουν στις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης. Επιλέγουν τον πρώτο προορισμό και, όσο προχωρούν και εξελίσσονται σε «άρχοντες του ωτοστόπ», ανεβαίνουν επίπεδο και ίσως καταφέρουν να κερδίσουν το έπαθλο που είναι ένα πραγματικό ταξίδι ανά την Ευρώπη με το νέο Beetle.

Όπως ανέφερε ο Chris Baylis, Executive Creative Director της Tribal DDB Amsterdam, «μπορεί το Beetle του 21ου αιώνα να είναι πιο γρήγορο, πιο ανθεκτικό και να έχει επεξεργαστεί ψηφιακά, ωστόσο ένα πράγμα παραμένει το ίδιο: το πνεύμα του». Και αυτό ακριβώς το επαναστατικό πνεύμα μεταδίδεται ιδανικά και μέσω της μουσικής που αποτελεί βασικό συστατικό του παιχνιδιού. Κάθε ένα από τα 64 Beetle έχει το δικό του τραγούδι που αντανακλά την προσωπικότητα του κάθε οδηγού.