Σήμερα δε, το Facebook επισκέπτονται καθημερινά 1,23 δισ. άνθρωποι σε όλο τον κόσμο και το 1,15 δισ. από αυτούς μπαίνουν από το κινητό τους. Αντίστοιχη είναι και η εικόνα στην Ελλάδα: 5 εκατ. επισκέψεις τον μήνα στο Facebook και οι 4,3 εκατ. από αυτές γίνονται από το κινητό. Οι επιπτώσεις αυτής της εξέλιξης είναι εντυπωσιακές: Μια μικρή αλυσίδα καφέ έχει τις ίδιες δυνατότητες επικοινωνίας με τους καταναλωτές, όσες έχει και ένας πολυεθνικός κολοσσός τροφίμων. Κάποιοι το αναφέρουν ως «εκδημοκρατισμό» των μέσων και κατά μια έννοια δεν έχουν άδικο. Την ίδια στιγμή δε, η δυνατότητα της επικοινωνίας αυτής μπορεί να είναι πολύ πιο προσωποποιημένη, πιο στοχευμένη και πιο αποτελεσματική από την μαζική επικοινωνία μέσω π.χ. της τηλεόρασης. Η τηλεόραση εξακολουθεί να φέρνει το μήνυμα σε τεράστια κοινά σε χρόνο μηδέν, δεν εγγυάται όμως το αποτέλεσμα που είναι η πώληση.

Αυτά είναι ορισμένα μόνο από όσα ακούστηκαν στο AllThings Facebook 2017, που διοργάνωσε το Marketing Week την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου, σε συνεργασία με την ThingDigital.  Στη φετινή διοργάνωση βρέθηκαν στο επίκεντρο τόσο το performance, όσο και το e-commerce. Στην keynote ομιλία της με τίτλο «Driving real business impact across the marketing funnel», η Katarzyna Paliwoda, Partner CEE του Facebook, παρουσίασε τις νέες διαφημιστικές λύσεις που προσφέρει το Facebook στα brands, οι οποίες καλύπτουν κάθε στάδιο του Marketing Funnel – από το Awareness και το Consideration, μέχρι το Loyalty.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της ενότητας “AllThingsCommerce – Best Practices & the latest Updates in Social Commerce & Performance Marketing”, 4 e-commerce specialists από την εγχώρια αγορά μοιράστηκαν performance tips για αυξημένη αποτελεσματικότητα στο Facebook. Άλλα θέματα που συζητήθηκαν ήταν οι προκλήσεις των μετρήσεων, η αναγκαιότητα μιας ενιαίας στρατηγικής, η σημασία του ποιοτικού περιεχομένου και του microtargeting, η επιρροή των influencers, η χρήση του live video για τα brands, τα chatbots κ.α. Αναλυτικό ρεπορτάζ για το AllThings Facebook 2017 στο παρόν τεύχος.