Καθώς πλατφόρμες όπως οι Snapchat και TikTok αυξάνουν τις προσπάθειες να αμείβουν τους δημιουργούς περιεχομένου, προκειμένου να συνεχίζουν να μοιράζονται content στα apps τους, το Facebook και το Instagram έχουν μείνει πίσω, ειδικά όσον αφορά σε creators, οι οποίοι φοβούνται ότι η μείωση του engagement και το pivot video του Instagram θα επηρεάσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους.

Με στόχο να απαλύνει τους ενδοιασμούς των creators και να αναδείξει την αξία τους για αυτήν, η Facebook ανακοίνωσε νέους τρόπους, με τους οποίους οι δημιουργοί της στις 2 πλατφόρμες θα μπορούν να κερδίζουν περισσότερα χρήματα σε αυτές. Συγκεκριμένα, ο CEO της Facebook, Mark Zuckerberg, ανακοίνωσε σε post του στην πλατφόρμα, ότι η εταιρεία θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισ. δολάρια διεθνώς σε creators έως το τέλος του 2022.

«Θέλουμε να χτίσουμε τις καλύτερες πλατφόρμες, ώστε να βιοπορίζονται μέσω αυτών εκατομμύρια creators», έγραψε. Ακολούθως, το Instagram περιέγραψε τον τρόπο, με τον οποίο οι πλατφόρμες θα κατανείμουν τα funds μέσω νέων προγραμμάτων μπόνους, με στόχο να ανταμείβουν τους creators, όταν φτάνουν συγκεκριμένα milestones, να χρηματοδοτούν νέο περιεχόμενο και να αντιλαμβάνονται πιο περιεχόμενο επιτυγχάνει καλύτερες επιδόσεις.

(Πηγή: AdAge)