Η ενέργεια «Πίσω στα Θρανία, Μπροστά στη Μόδα» δημιουργήθηκε από τη re|direct για να προωθήσει τις πωλήσεις του εκπτωτικού χωριού κατά τη διάρκεια της επιστροφής στα σχολεία. Ήταν εξ ολοκλήρου online και εκτυλίχτηκε στη σελίδα του κέντρου στο Facebook. Ο fan που επέλεγε να παίξει με την εφαρμογή, έπρεπε να βάλει 4 από τις 10 κατηγορίες προϊόντων που μπορεί κάποιος να βρει στο McArthurGlen Designer Outlet Athens, στην σχολική σάκα που του δινόταν.

Στη συνέχεια, έμπαινε στην κλήρωση για μια δωροεπιταγή έως και 600 ευρώ. Σύμφωνα με τους συντελεστές, η ενέργεια δημιούργησε αύξηση 72% στα νέα Likes και πάνω από 25% σε εγγραφές, σε 10 μέρες.