Οι FANG, όπως αποκαλούνται πλέον στη Wall Street, συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση του ad spending, στην προσπάθειά τους να οικοδομήσουν τα brands τους και να θωρακίσουν τη φήμη τους. Σε αυτές αναλογεί το 30% της αύξησης της διαφημιστικής δαπάνης για το 2018 και το 7% του top 100. To Facebook σημείωσε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης της δαπάνης ανάμεσα στους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους, κατά 236%, εκτινάσσοντας το ποσό στα 475 εκατ. δολάρια.

Τη δεύτερη μεγαλύτερη ανάπτυξη στις ΗΠΑ κατέγραψε το Netflix, κατά 70%, φτάνοντας το 1δισ. Τα έξοδα προβολής για την Amazon ανήλθαν στα 4,5 δισ. δολάρια, διευρυμένα κατά 30%, κατατάσσοντάς την στην τρίτη θέση ανάμεσα στους διαφημιζόμενους στην Αμερική, μετά τις Comcast Corp. και AT&T.

Της τάξης του 23% ήταν η αντίστοιχη αύξηση για την Alphabet, η οποία ξόδεψε το ποσό 3 δισ. δολαρίων. Πού πήγαν όλα αυτά τα χρήματα; Σύμφωνα με το Ad Age Datacenter estimates, η τηλεόραση είναι από τους κυριότερους προορισμούς, με τα ποσά προς το Μέσο να εκτοξεύονται κατά 70% στα 1,6 δισ. δολάρια, για τις FANG συνολικά.
(Πηγή: AdAge)