Κινητήρια δύναμη η mobile διαφήμιση

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Κύρια αιτία της αύξησης ρεκόρ, αποτελεί η mobile διαφήμιση, η οποία έχει μια σταθερά ανοδική πορεία. Το τρίμηνο έως τις 31 Δεκεμβρίου, οι διαφημίσεις στο Facebook αυξήθηκαν κατά 76% και τα αντίστοιχα έσοδα 23% σε σχέση με πέρυσι, με την mobile διαφήμιση να αποφέρει το 53% των εσόδων αυτών. Τα έσοδα όλου του 2013 εμφάνισαν άνοδο 55% αγγίζοντας τα 5,7 δισ. ευρώ, με τον ιδρυτή της πλατφόρμας, Mark Zuckerberg, να χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα ως «ένα εξαιρετικό τέλος της χρονιάς για το Facebook». Η social media πλατφόρμα κλείνει τα 10 της χρόνια, καταγράφοντας 1,23 δισ. ενεργού χρήστες μηνιαίως, μια αύξηση 16% σε σχέση με τον περασμένο χρόνο. Να σημειωθεί ότι, το Facebook κατέχει μερίδιο της τάξης του 5,7% στα διεθνή έσοδα από ψηφιακές διαφημίσεις.