Συμμετοχή με το 24/7 χαρτοφυλάκιό της
Με ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων για κάθε στιγμή της ημέρας συμμετείχε φέτος η Coca-Cola Τρία Έψιλον στη HORECA.

Στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο, οι επισκέπτες γεύτηκαν τα αναψυκτικά της εταιρείας, τον καφέ Lavazza σε όλες του τις μορφές, cocktails και aperitifs με βάση τα spirits Aperol, Campari, Naked Grouse, Snow Leopard, Brugal 1888 και την πιο πρόσφατη προσθήκη, το τζιν Bulldog, καθώς και non-alcoholic propositions με βάση προϊόντα Coca-Cola, Schweppes και Amita.

Μεταξύ άλλων, η Coca-Cola Τρία Έψιλον δημιούργησε μια «Aperitivo Experience», η οποία σύστησε στους επισκέπτες την έννοια του aperitivo, την προστιθέμενη αξία για τον πελάτη και τον καταναλωτή, καθώς και τα perfect serves των Aperol Spritz & Campari Tonic. Παρουσίασε επίσης τα Super Premium Spirits της, καθώς και food pairings με Coca-Cola Zero, ενώ διεξήγε διαγωνισμό Lavazza Latte Art Throw Down με διεθνώς αναγνωρισμένους κριτές.