Τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν πρόσφατα για το πρώτο εξάμηνο του 2011, δείχνουν αύξηση τόσο στα έσοδα, όσο και στα κέρδη, εξέλιξη που έχει δημιουργήσει μια κάποια θετική αύρα στους επικεφαλής των ομίλων, οι οποίοι εμφανίζονται συγκρατημένα αισιόδοξοι. Κι αυτό γιατί η περαιτέρω ανάπτυξη θα εξαρτηθεί από την πορεία της διεθνούς οικονομίας, πορεία που αυτήν τη στιγμή δείχνει απρόβλεπτη και δύσκολη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφονται στο σχετικό ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε, οι επικεφαλής των μεγάλων διεθνών επικοινωνιακών γκρουπ βλέπουν τις επιδόσεις τους να ανακάμπτουν και να βρίσκονται πολύ κοντά στους στόχους τους για το 2011. Ικανοποιημένοι εμφανίζονται οι αμερικανικοί όμιλοι IPG και Omnicom, ενώ ο πάντα συγκρατημένος Sorrell του WPP εμφανίζεται επίσης διστακτικός για τη χρονιά που διανύουμε, ωστόσο αυξάνει τα κονδύλια του για εξαγορές, με έμφαση στις νέες αγορές, τα Νέα Μέσα και το consumer insight.

Τέλος, ικανοποιητικά είναι τα αποτελέσματα του Publicis Groupe, που το α’ εξάμηνο υπερέβη τους στόχους του και συνεχίζει τη στρατηγική επιλογή επένδυσης στις ψηφιακές υπηρεσίες και το PR. Εξίσου σημαντικό είναι ότι ο Maurice Levy εμφανίζεται συνεπής στις ανακοινώσεις του προηγούμενου Φεβρουαρίου και μιλάει για ανάγκη να δοθεί προτεραιότητα στις επενδύσεις και στα στελέχη του ομίλου, μετά από μία διετία που χαρακτηρίστηκε από πάγωμα μισθών και προσλήψεων. Την ίδια στιγμή, η εικόνα στην ελληνική διαφημιστική αγορά είναι τελείως διαφορετική, πτωτική και χωρίς ενδείξεις άμεσης ανάκαμψης. Όλα τα σχετικά στοιχεία στο ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε.

Στο ίδιο τεύχος φιλοξενούμε ένα αναλυτικό αφιέρωμα στο πρόσφατο Online Marketing Conference που διοργάνωσε το Marketing Week, με τίτλο «Integration 2» και τη συμμετοχή εννέα διεθνών ειδημόνων του digital, δέκα Ελλήνων και επτά διακεκριμένων πανελιστών, οι οποίοι μοιράστηκαν εμπειρίες και γνώσεις για τον χώρο του Οnline Μarketing. Διαβάστε όλα όσα ειπώθηκαν στο συνέδριο και αντλήστε άφθονη «τροφή» για σκέψη και προβληματισμό.

Το φθινόπωρο έφθασε και η επιστροφή στην καθημερινότητα είθισται να ευαισθητοποιεί τους καταναλωτές σε θέματα υγιεινής διατροφής. Στο παρόν τεύχος ετοιμάσαμε ένα αφιέρωμα στην υγιεινή διατροφή, στις νέες τάσεις, στις επιρροές της κρίσης, αλλά και στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται σε αυτήν την αγορά, έστω και σε ένα περιβάλλον βαθιάς ύφεσης, Το αφιέρωμα συμπληρώνει ένα ρεπορτάζ για τα περιοδικά υγιεινής διατροφής, τα οποία παρά τις δυσκολίες δείχνουν να αντιστέκονται σθεναρά και να αντιμετωπίζουν τη δύσκολη συνέχεια με αισιοδοξία, αλλά και πείσμα. Καλό φθινόπωρο.