Για την συμβολή της στον ελληνικό αθλητισμό

Συγκεκριμένα, έλαβε 2 Gold στην ενότητα «Best Sports Marketing for Brands», για το video «ΠΑΕ ΠΑΟΚ – Έτσι χτυπάει η καρδιά του πρωταθλητή» και για το πρόγραμμα ΕΚΕ «Μικροί Ήρωες by Stoiximan». Στην ενότητα «Best Sports Sponsorships» απέσπασε 1 Gold στην κατηγορία Χορηγία Αθλητή για τη συνεργασία της με τον Λευτέρη Πετρούνια, 1 Silver για την υποστήριξη της ελληνικής ολυμπιακής αποστολής «Stoiximan Tokyo Team» και 1 Silver στην κατηγορία Χορηγία Αθλητικού Συλλόγου για την χορηγία της ομάδας ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Επίσης, έλαβε την Platinum διάκριση στην ενότητα «Best Sports Marketing for Brands» για την υποψηφιότητα «Μικροί Ήρωες by Stoiximan. Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, Chief Marketing Officer της Stoiximan, επεσήμανε μεταξύ άλλων, σχολιάζοντας τις διακρίσεις την άρρηκτη σχέση που έχει αναπτύξει η Stoiximan από το ξεκίνημά της με τη μεγάλη οικογένεια του ελληνικού αθλητισμού, μια σχέση που, όπως είπε, είναι πολύ πέρα από το marketing: «Αν οι άνθρωποι του αθλητικού marketing έχουμε μια ευθύνη, αυτή είναι να προωθήσουμε το fair play, τις αξίες αυτές που κάνουν κάθε παιχνίδι καλύτερο».