Η Schneider Electric λανσάρει την υπηρεσία mySchneider, μια εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία για τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Στόχος της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας και η υποστήριξη της επιχειρηματικής τους ανάπτυξης.

Μέσω του mySchneider, οι πελάτες μπορούν να προωθήσουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους, συγκεντρώνοντας τις διαφορετικές υπηρεσίες, white papers, webinar και εργαλεία σε ένα μοναδικό μέρος. Στην ελληνική αγορά έχει ήδη λανσαριστεί το mySchneider για τον Μελετητικό Κλάδο από την αρχή του έτους και στις αρχές της νέας χρονιάς αναμένεται να λανσαριστούν δύο νέα portals για τους Ηλεκτρολόγους και τους System Integrators αντίστοιχα.

«Η εφαρμογή mySchneider αποτελεί ένα θεμελιώδες δομικό στοιχείο της στρατηγικής μας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό που δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες των πελατών και μας βοηθά να τους παρέχουμε τα καλύτερα ψηφιακά εργαλεία και δυνατότητες», δήλωσε ο Peter Weckesser, Chief Digital Officer στη Schneider Electric.