Μόλις 51΄ έχουν στη διάθεσή τους οι Ελληνίδες μητέρες για να φροντίσουν τον εαυτό τους, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Fischer Price, ενόψει της Γιορτής της Μητέρας, στην οποία συμμετείχαν 1.000 Ελληνίδες. Συγκεκριμένα, 82% διαπίστωσαν ότι η ανατροφή των παιδιών, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τις έκανε να αισθάνονται περισσότερο εξαντλημένες. Επιπλέον, περισσότερες από 34% δηλώνουν ότι κοιμούνται λιγότερο κάθε βράδυ, με μέσο όρο απώλειας ύπνου 2 ώρες και 46 λεπτά ανά διανυκτέρευση.

Παράλληλα, 51% αναφέρουν ότι, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έβαλαν τελευταίο τον εαυτό τους, θέτοντας ως προτεραιότητα τη φροντίδα της οικογένειας ή την εργασία, ενώ 36% ότι δεν έχουν επικεντρωθεί στην ευζωία τους (wellbeing) εξαιτίας της ακόμη μεγαλύτερης πίεσης λόγω πανδημίας. Επιπρόσθετα, 73% των μαμάδων επιθυμούν ως δώρο, φέτος, ξεκούραση και χαλάρωση. «Στη Fisher-Price, κατανοώντας την ανάγκη της μαμάς για ξεκούραση, έχουμε δημιουργήσει προϊόντα βρεφανάπτυξης και βρεφικά παιχνίδια, που βοηθούν το μωρό να κοιμηθεί και τη μαμά να χαλαρώσει», δήλωσε η Δανάη Αγαδάκου, Ass. Marketing Manager της Fisher-Price Ελλάδας.