Στο Food Retail CEO Forum o CEO, Γιάννης Τσιώρης

Έναντι 360 εκατ. δολαρίων εξαγοράστηκε η βραβευμένη start-up στον τομέα του grocery delivery, InstaShop, η οποία ιδρύθηκε το 2015 από τους Γιάννη Τσιώρη και Ιωάννα Αγγελιδάκη. Η InstaShop ανήκει πλέον στην Delivery Hero, τον γερμανικό κολοσσό στον τομέα του, που έχει ήδη έντονη παρουσία στην Ελλάδα, μετά την εξαγορά των efood και deliveras.gr. Πρόκειται για μια επιχειρηματική κίνηση που σχολιάστηκε και από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη με ανάρτησή του στο Τwitter.

To InstaShop είναι κορυφαία εφαρμογή για grocery delivery στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική (σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Μπαχρέιν, Αίγυπτο και Λίβανο). Από την ίδρυσή του, το 2015, έχει βραβευτεί ως «one of the most promising startups in the Arab world» για τρεις συνεχείς χρονιές από το Forbes. Η εταιρεία, λειτουργώντας ως marketplace, συνεργάζεται με περισσότερα από 500 σούπερ μάρκετ, που εξυπηρετούν εκατοντάδες χιλιάδες παραγγελίες μηνιαίως μέσω της πλατφόρμας, και μετράει περισσότερους από 350.000 ενεργούς χρήστες.

Ο συνιδρυτής και CEO του InstaShop, Γιάννης Τσιώρης, που μένει σήμερα στο Ντουμπάι, όπου έχει την έδρα της η εταιρεία, συμμετέχει στο συνέδριο «Food Retail CEO Forum» που διοργανώνει το περιοδικό «σελφ σέρβις» στις 16 Σεπτεμβρίου. Μέσω της online ομιλίας του, θα δώσει κατευθύνσεις για την ομαλή μετάβαση των λιανεμπόρων που διαθέτουν φυσικό δίκτυο στην online δραστηριότητα, ώστε να μπορούν να παρέχουν omnichannel εμπειρία στους πελάτες τους και θα απαντήσει στις ερωτήσεις του κοινού.