Η πρόσφατη συμφωνία εξαγοράς της Verizon Media από την Apollo, έναν από τους μεγαλύτερους private equity ομίλους στον κόσμο, έρχεται να ενισχύσει τα media brands Yahoo Sports, Yahoo Finance, Yahoo Mail, Yahoo News, Yahoo Entertainment, Yahoo Life, AOL, TechCrunch, Engadget, Autoblog, κ.ά., και τις βραβευμένες διαφημιστικές πλατφόρμες προς όφελος του συνόλου των συνεργατών.

Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία, τα resources και τα +150 brands της Apollo και σε πλήρη συνεργασία με τη Verizon (η οποία παραμένει μέτοχος του νέου σχήματος), η νέα εταιρεία προβλέπεται να επιταχύνει την ανάπτυξή της στο παγκόσμιο ψηφιακό οικοσύστημα. Παράλληλα, τα ad solutions (DSP, SSP, Exchange) παραμένουν στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στην περαιτέρω αξιοποίηση του 5G, των 1st party data (από τους 900 εκατ. χρήστες του δικτύου) και των emerging formats, όπως AR, OTT και DOOH με στόχο την παροχή high-end, premium διαφημιστικών υπηρεσιών τόσο για τους advertisers όσο και για τους publishers.