Μέχρι τώρα, η εταιρεία έχει καταβάλει σειρά προσπαθειών προκειμένου να ανταγωνιστεί τις ισχυρότερες αντιπάλους Amazon και Microsoft και πρόσφατα αντικατέστησε την επικεφαλής του cloud, Diane Greene, με τον «βετεράνο» της Oracle Corp., Thomas Kurian. Η συμφωνία αποτελεί τη μεγαλύτερη για την Google, μετά την εξαγορά της εταιρείας smart-home Nest Labs έναντι 3,2 δισ. δολαρίων το 2014.

Κάθε της συναλλαγή τίθεται πλέον στο «μικροσκόπιο», καθώς βρίσκεται υπό έλεγχο για παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού από τις αμερικανικές αρχές. Το cloud είναι εξαιρετικά σημαντικό για την Google, δεδομένου ότι η ανάπτυξη της βασικής διαφημιστικής της προσφοράς, του search επιβραδύνεται. Η εταιρεία διαθέτει ήδη εργαλεία analytics, ωστόσο παρατήρησε ότι πολλοί από τους πελάτες της χρησιμοποιούσαν επίσης και τη Looker.

«Πολλοί μας ρωτάνε: “Βιάζεστε να κάνετε εξαγορές;”. Είμαστε πολλοί πειθαρχημένοι στην οικοδόμηση των πωλήσεών μας, στις δυνατότητές μας go-to-market και στα προϊόντα μας. Επιλέξαμε τη Looker ως συμπληρωματική τεχνολογία που θα προσθέσει άμεσα αξία στους πελάτες μας», σχολίασε σχετικά ο Thomas Kurian.
(Πηγή: Ad Age)