Σειρά μέτρων με στόχο τη μείωση των εξόδων και την ενίσχυση της ρευστότητάς της σχεδιάζει η WPP, προκειμένου να προστατέψει την κερδοφορία της, αλλά και θέσεις εργασίας, εν μέσω της κρίσης που έχει προκαλέσει η πανδημία.
Μειώνει τους υψηλότερους μισθούς και παγώνει τις προσλήψεις.
Σειρά μέτρων με στόχο τη μείωση των εξόδων και την ενίσχυση της ρευστότητάς της σχεδιάζει η WPP, προκειμένου να προστατέψει την κερδοφορία της, αλλά και θέσεις εργασίας, εν μέσω της κρίσης που έχει προκαλέσει η πανδημία. Στον άμεσο προγραμματισμό εντάσσονται το «πάγωμα» των νέων προσλήψεων, αναθεώρηση της δαπάνης σε freelancers, αναβολή των προγραμματισμένων αυξήσεων σε μισθούς και περικοπή επιλεκτικών δαπανών.
Στις τελευταίες συγκαταλέγονται έξοδα ταξιδίων και συμμετοχές σε βραβεία, που μπορεί να περιλαμβάνουν και το Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Επιπλέον η εκτελεστική επιτροπή της WPP και τα μέλη του ΔΣ συμφώνησαν στην περικοπή κατά 20% των μισθών ή των αποζημιώσεών τους για τουλάχιστον 3 μήνες. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα εξετάσει και περαιτέρω μέτρα τις επόμενες εβδομάδες και μήνες, αλλά εκτιμά ότι οι προαναφερθείσες ενέργειες θα εξοικονομήσουν περί τις 700-800 εκατ. λίρες για το 2020.
Η WPP εντόπισε επίσης πάνω από 100 εκατ. λίρες σε έξοδα για ακίνητη περιουσία και κεφάλαιο τεχνολογίας, τα οποία τώρα σχεδιάζει να περιστείλει. Το ΔΣ αποφάσισε επιπρόσθετα να αναστείλει το πρόγραμμα αγοράς ίδιων μετοχών που χρηματοδοτήθηκε σε συνέχεια της πώλησης της Kantar, καθώς και την αναστολή του τελικού μερίσματος για το 2019 προς τους μετόχους, υπολογίζοντας ότι τα 2 αυτά μέτρα θα εξοικονομήσουν περίπου 1,1 δισ. λίρες.
(Πηγή: Campaign)