Απέσπασε το Best Activation Award στον διαγωνισμό του ECR Europe

Το ερευνητικό έργο με τίτλο «Shopping Missions: Business Analytics and Virtual Reality Serving Shopper Needs» του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN), κέρδισε το Ευρωπαϊκό Βραβείο Λιανεμπορίου 2015 «Best Activation Award» στον τελικό του διαγωνισμού του ευρωπαϊκού συνδέσμου λιανεμπορικών επιχειρήσεων ECR Europe, που έλαβε χώρα στις 15 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες. Η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου ELTRUN ανέπτυξε ένα ερευνητικό έργο με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών και την αύξηση του καλαθιού αγορών. Η νέα τεχνική δοκιμάστηκε σε πραγματικό περιβάλλον, στο κατάστημα Carrefour Μαρινόπουλος στο Μαρκόπουλο Αττικής, το οποίο στη συνέχεια επανασχεδιάστηκε εξολοκλήρου προκειμένου να αποτελεί ένα «πρότυπο κατάστημα», βάσει των αναγκών των καταναλωτών. Το συγκεκριμένο κατάστημα κατέγραψε εντυπωσιακά αποτελέσματα αναφορικά με την επισκεψιμότητα και την καταναλωτική εμπειρία.