Το πρώτο ευρωπαϊκό πρόγραμμα προσωπικής βελτίωσης στη Διαφήμιση

Το EAC, είναι ένα online πρόγραμμα 25-30 ωρών εκμάθησης, που ολοκληρώνεται με τρίωρη γραπτή εξέταση. Απευθύνεται σε νέους account και δημιουργικούς και τους δίνει μια ολοκληρωμένη εικόνα και γνώση για το πώς λειτουργεί η διαφήμιση, επιταχύνοντας την απόκτηση εμπειρίας τους πάνω στο αντικείμενο.

Ο Dominic Lyle, Director General της EACA συνοψίζει: «Τα πρώτα χρόνια σε έναν χώρο, πρακτικά μαθαίνουμε μέσα από αποσπασματικές εμπειρίες. Ειδικά στη διαφήμιση, οι λογαριασμοί που χειρίζεται κανείς είναι καθοριστικοί γι’ αυτό. Το EAC είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο, φτιαγμένο από πραγματικούς γνώστες, για να αποκτήσουν οι νέοι επαγγελματίες τη συνολική αντίληψη της διαφημιστικής δουλειάς».

Το EAC βασίζεται στο μοντέλο της βρετανικής ένωσης ΙΡΑ και αναπτύχθηκε τους τελευταίους 14 μήνες από ενώσεις -μέλη της EACA, ώστε να γίνει προσβάσιμο από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. H ΕΔΕΕ εργάστηκε για το πλάνο επικοινωνίας-λανσαρίσματος του προγράμματος, ενώ νέοι account και δημιουργικοί από εταιρείες-μέλη συμμετείχαν στο πιλοτικό τεστ.