Η μπίρα Άλφα με την τηλεοπτική καμπάνια «Το Βήμα» βραβεύθηκε με Gold Effie στην κατηγορία Best of the Best Europe / FMCG, στα ευρωπαϊκά βραβεία αποτελεσματικότητας Effie Awards Europe.

Όπως δήλωσε ο Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας: «Έχοντας ήδη βραβευθεί με το Grand Effie Hellas στην Αθήνα, το να κατακτήσουμε την πρώτη θέση στα Best of the Best FMCG στα Effie Europe σημαίνει πάρα πολλά για εμάς. Αποδεικνύεται ότι οι εξαιρετικές δημιουργικές ιδέες χαράσσουν μία μεγάλη πορεία και το mainstream μπορεί να λάβει επικές διαστάσεις!

Μέσα από την καμπάνια, καταφέραμε να εξυψώσουμε ένα δυνατό insight που αντηχεί σε διεθνές επίπεδο: κανείς δεν πρέπει να θεωρεί δεδομένες τις σχέσεις με τα αγαπημένα του πρόσωπα. Επιπλέον, η καμπάνια απεδείχθη πως ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματική, με σημαντική συνεισφορά στην εμπορική απόδοση της Άλφα».

Η καμπάνια ανέδειξε την αξία και δύναμη των αληθινών ανθρώπινων σχέσεων, οι οποίες -παρά το πέρασμα του χρόνου και τις διαφορετικές συνθήκες- παραμένουν σταθερές. Ένας πατέρας και η κόρη του κάνουν ένα μικρό βήμα για να θυμίσουν στους εαυτούς τους την μεταξύ τους αγάπη και να ζήσουν μία ανεξίτηλη εμπειρία.

Η κινηματογράφηση, το τραγούδι του Στέφανου Κορκολή και η ερμηνεία του Δημήτρη Μητροπάνου ένωσαν δύο ανθρώπους σε μία συγκινητική ιστορία και άγγιξαν τους θεατές. Η διαφήμιση, με κεντρικό μήνυμα «μερικές φορές, θες ένα μικρό βήμα για να έρθεις κοντά στους ανθρώπους σου, για να έρθεις κοντά στην Άλφα πλευρά σου», δημιουργήθηκε από την Soho Square Athens.