Για 5η χρονιά, διακρίνεται στο αεροδρομιακό marketing

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου «Routes Europe”, όπου ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κέρδισε επίσης το 1ο βραβείο στη γεωγραφική περιοχή «Νότια Ευρώπη-Μεσόγειος”, ανταγωνιζόμενος αεροδρόμια όπως της Ρώμης, της Βαρκελώνης, της Μαδρίτης, της Λισαβόνας και της Κωνσταντινούπολης.

«Στόχος μας δεν είναι η πελατειακή σχέση με τις αεροπορικές εταιρείες, αλλά να είμαστε ουσιαστικά κοντά τους τόσο στο ρίσκο, όσο και στην επιτυχία ενός δρομολογίου”, δήλωσε ο Διευθυντής Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Γιώργος Καραμάνος.

«Η διπλή διάκριση στα Routes είναι μια χειροπιαστή επιβράβευση της επιλογής μας για συνεργασία και κοινή πορεία. Παράλληλα, ιδιαίτερη χαρά μας δίνει η διεθνής καταξίωση του ΔΑΑ ως προτύπου στο χώρο του αεροδρομιακού μάρκετινγκ, καθιστώντας το αεροδρόμιο της Αθήνας πρωτοπόρο σε ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι των δραστηριοτήτων του”.