Μετά το λανσάρισμα της πλατφόρμας του brand «Hello Hybrid Happiness» νωρίτερα φέτος, η Toyota λανσάρει καμπάνια για την προώθηση της κυκλοφορίας του νέου της μοντέλου, Yaris Cross. Η κυκλοφορία του Yaris Cross αποτελεί το μεγαλύτερο λανσάρισμα της Toyota για το 2021 και σηματοδοτεί την είσοδό της στην κατηγορία B-SUV. H καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το creative agency The&Partnership.

Χρησιμοποιώντας μια data-driven προσέγγιση για την ενημέρωση του δημιουργικού, η καμπάνια ακολουθεί μια επιτυχημένη επιχειρηματία, την Joelle, καθώς οδηγεί σε μια πόλη για να συναντήσει τους φίλους της, αντιμετωπίζοντας διάφορα εμπόδια στον δρόμο της. Η ευρωπαϊκή καμπάνια θα «τρέξει» σε τηλεόραση, print, outdoor, digital και social media.

(Πηγή: marketingweek.com)