Η καμπάνια, η οποία διακρίθηκε στην κατηγορία «Responsive Display Advertising», αξιοποίησε την τεχνολογία και τις συνέργειες της τηλεόρασης και του digital μέσω μιας «through-the-line» ενέργειας. Οι χρήστες smart TVs κατά τη διάρκεια των live αγώνων του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2018 εκτέθηκαν στις τηλεοράσεις τους σε νέα display διαφημιστικά οχήματα, που εντυπωσίασαν και εξέπληξαν θετικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που ένα media agency από την Ελλάδα αναγνωρίζεται στον συγκεκριμένο θεσμό, ο οποίος φέτος είχε υψηλότερο αριθμό συμμετοχών σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.