Αναφορικά με την καμπάνια της για την παγκόσμια ημέρα υγείας και ασφάλειας στην εργασία
Η ενημερωτική καμπάνια απευθυνόταν στους εργαζομένους σε όλες τις μονάδες της στην Ελλάδα και κέρδισε την πρώτη θέση στην Ευρώπη στον εσωτερικό διαγωνισμό Υγείας και Ασφάλειας της Heineken στον οποίο συμμετείχαν συνολικά 30 χώρες παγκοσμίως. Η εταιρεία, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» διοργάνωσε βιωματικές εμπειρίες ασφαλούς οδήγησης για τους εργαζόμενους και τους μοίρασε τον «Δεκάλογο Ασφαλούς Οδήγησης».
Ο Ζωούλλης Μηνά, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δήλωσε: «Κύρια μέριμνά μας είναι όλοι οι εργαζόμενοι να έρχονται στην δουλειά και να επιστρέφουν καθημερινά στο σπίτι τους με ασφάλεια. Η μαζική ανταπόκριση των ανθρώπων μας από όλες τις μονάδες απέδειξε ότι όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και στον τομέα της ασφάλειας».