Με αφορμή τα 25 χρόνια από την σύνθεση του πρώτου Turbo-X υπολογιστή

Το ειδικό δημιουργικό homepage takeover εξασφάλισε υψηλό engagement με το CTR της ενέργειας να φτάνει το 1,45% και επαφή με περισσότερους από 320.000 μοναδικούς χρήστες σε διάστημα μόλις 3 ημερών.

«Το gazzetta, προσφέρει μοναδική ευκαιρία επικοινωνίας με το αντρικό κοινό 18-44 και οι δυνατότητες προβολής, που έχουν σχεδιαστεί με τη συνεργασία της Thinkdigital, καλύπτουν ακόμη και τις πιο δημιουργικές ανάγκες επικοινωνίας των διαφημιζόμενων με το κοινό τους» αναφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση της Thinkdigital. Η τελευταία είναι o αποκλειστικός εκπρόσωπος διαφήμισης του Gazzetta.