Την τιμητική του έχει στο καινούργιο μας τεύχος ένας κλάδος της επικοινωνίας που χτυπήθηκε ιδιαίτερα από την κρίση του Covid-19. Ο κλάδος των events. Ακριβώς λόγω της αναπάντεχης συγκυρίας, η ανάδειξη του κλάδου μέσα από τα Event Awards 2020 αποκτά νέα αξία. Θα το καταλάβετε διαβάζοντας τον τρόπο με τον οποίο μιλούν για τη δουλειά τους επαγγελματίες που βραβεύθηκαν αλλά και οι κριτές. Δημιουργικότητα, καινοτομία, επιμονή. Η επόμενη μέρα για τα events φέρνει digital εμπειρίες μαζί με τις φυσικές, υπογραμμίζει την αμετάκλητη έλευση των μετρήσιμων αποτελεσμάτων, δημιουργεί προκλήσεις αλλά και ανοίγει δρόμους.
«Πιστεύουμε στο αύριο και στις νέες ευκαιρίες που δημιουργούνται», δηλώνει χαρακτηριστικά ο CEO της Yard, Δημήτρης Αλεξόπουλος, εκ των μεγάλων νικητών της διοργάνωσης. Το πλούσιο ρεπορτάζ που έχουμε ετοιμάσει δίνει το στίγμα ενός κλάδου με δυνατή προοπτική, παρά τις αντιξοότητες. Όπως άλλωστε επισημαίνει ο Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, Ανδρέας Τσιλιφώνης, «βιώνουμε μία καινούρια πραγματικότητα, η οποία θα μας μάθει να φτιάχνουμε και να βλέπουμε τις εκδηλώσεις με έναν διαφορετικό τρόπο. Και εμείς θα είμαστε μάρτυρες σε αυτήν την εξέλιξη».
Το δρόμο της εξέλιξης δείχνει επίσης το cover story του τεύχους μας, παρουσιάζοντας την καινοτομία στο δύσκολο χώρο του loyalty μέσα από το case της ΑΒ Βασιλόπουλος. Προσφορές που προσωποποιούνται και υπηρετούν τις επιλογές και προτεραιότητες του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά, με την πολύτιμη βοήθεια της τεχνολογίας.
Όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας, σκοπός είναι ένα απόλυτα προσωποποιημένο αγοραστικό ταξίδι, στο πλαίσιο μιας ολοένα και πιο διαδραστικής επικοινωνίας. Το «personalization», όπως θα διαβάσετε και στο σχετικό αφιέρωμα του τεύχους, κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος σε πολλές διαφορετικές λειτουργίες του marketing, των πωλήσεων και της εμπορικής επικοινωνίας, καθώς η τεχνολογία, τα automations και τα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων εξελίσσονται και δημιουργούν νέες δυνατότητες.
Εξέλιξη, παντού. Εξέλιξη ακόμη -και ίσως ειδικότερα εκεί- και στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, όπως θα δείτε στο ρεπορτάζ μας για τη δράση των εταιρειών στον πυλώνα Κοινωνία-Άνθρωπος, σε μία τόσο απαιτητική συγκυρία. Αποχαιρετώντας μια χρονιά κάθε άλλο παρά συνηθισμένη, η αγορά σε κάθε της λειτουργία δείχνει να κοιτάει μπροστά. Από τις φωνές που θα βλέπουν μόνον αδιέξοδα, εμείς θα προτιμήσουμε εκείνες που θα μιλούν διαρκώς για την εξέλιξη. Και αυτή την εξέλιξη θα καταγράψουμε μαζί με σας και την επόμενη χρονιά. Stay tuned.