Το κανάλι ανανεώνει το ραντεβού του για τον Σεπτέμβριο

Πλήθος events και έμφαση στο content creation χαρακτήρισαν τη σεζόν του 2019 για το κανάλι MAD.

Τα events MadWalk 2019 by Serkova Crystal Pure, Mad Αbout Arts by Campari, Mad Video Music Awards 2019 by Coca-Cola, Xbox by Vodafone, Mad Beach Volley, αλλά και οι καμπάνιες Cover Me Month και Hip-Hop Stories «αγαπήθηκαν από το κοινό σε digital και παραδοσιακά media» αναφέρει το κανάλι στη σχετική του ανακοίνωση, επισημαίνοντας ότι τα YouTube videos έγιναν viral και nο 1 στα trends, με τα views τους να ξεπερνούν τα 29.000.000. To MAD ανανεώνει το ραντεβού του για τον Σεπτέμβριο, με «πολλές εκπλήξεις» όπως επισημαίνει.