Κλειστή εκδήλωση πραγματοποίησε η Ogilvy με θέμα τη μετασχηματιστική δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η νέα τεχνολογία για διαφημιζόμενους και διαφημιστές. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, επικεφαλής τμημάτων marketing μεγάλων πελατών της Ogilvy Greece και μέλη της ηγετικής ομάδας του agency συζήτησαν για τη σημασία της έμπνευσης σε μια εποχή όπου η πρόσβαση σε εφαρμογές και εργαλεία «generative AI» διευρύνεται συνεχώς και επιτρέπει στους επαγγελματίες του marketing να «απογειώσουν» δημιουργικά ιδέες που μέχρι ένα σημείο αναπτύσσονται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, Global Chief Transformation Officer της Ogilvy, Αντώνης Κόχειλας, ανέφερε ότι, αν και η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι κάτι καινούργιο, η ανάπτυξη των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων και της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και η μαζική υιοθέτησή τους μέσω ανοιχτών εφαρμογών όπως το ChatGPT, σηματοδοτεί τη γέννηση μιας νέας εποχής, στο πλαίσιο της οποίας η διαφημιστική αγορά καλείται να σκεφτεί εκ νέου πώς και γιατί κάνει τα πράγματα.

«Το ΑΙ δεν είναι μόνο ένα εργαλείο που αυτοματοποιεί διαδικασίες για να μας μας κάνει πιο αποτελεσματικούς. Είναι μια νέα δυνατότητα επαυξημένης φαντασίας που οδηγεί την πρόοδο σε νέα μονοπάτια και σηματοδοτεί την ανάδυση μια νέας οικονομίας στην οποία η έμπνευση αποτελεί το βασικό νόμισμα», είπε ο Αντ. Κόχειλας. Με αφορμή την εκδήλωση, οι αναπληρωτές Διευθύνοντες Σύμβουλοι της Ogilvy Greece, Γιώργος Κωτιώνης και Χρήστος Λάτος, δήλωσαν: «Η εκδήλωση για το ΑΙ μας έδωσε την ευκαιρία να διερευνήσουμε μαζί με τους πελάτες μας πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ανοίξει νέους δρόμους σε θέματα στρατηγικής τοποθέτησης, δημιουργικής ταυτότητας και, τελικά, επιχειρηματικής ανάπτυξης για τις εταιρείες που εμπιστεύονται την Ogilvy».