Η Κωτσόβολος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη την Τρίτη 5 Οκτωβρίου, πραγματοποίησε διαδικτυακή συνάντηση με σκοπό να αφιερώσει την ημέρα αυτή στα άτομα με κινητική αναπηρία, παρουσιάζοντας τα ευρήματα έρευνας της MRB σχετικά με την αγοραστική τους εμπειρία.

Η πρωτοβουλία της Κωτσόβολος, υπό την αιγίδα των ΕΣΑμεΑ, ΕΣΕΕ και ΣΕΛΠΕ, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια» που στόχο έχει να προσφέρει ίση πρόσβαση στην τεχνολογία, σε όλους τους ανθρώπους, για μία καλύτερη ζωή. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν από τον Πρόεδρο της MRB, Δημήτρη Μαύρο, τα αποτελέσματα έρευνας η οποία διενεργήθηκε με σκοπό την ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην αγοραστική τους εμπειρία τα άτομα με αναπηρία.

Συγκεκριμένα, τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν ότι η προσβασιμότητα δεν είναι το βασικό ζητούμενο των πελατών με κινητικά προβλήματα, αλλά η αποδοχή και η ένταξή τους, και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την καλλιέργεια μιας κουλτούρας συμπερίληψης.