Η δημιουργικότητα, η καινοτομία και η αποτελεσματικότητα στο νέο σύμπαν των events επιβραβεύτηκαν στην απονομή των Event Awards 2021, η οποία πραγματοποιήθηκε εχθές, Τετάρτη 20 Οκτωβρίου, στο Gazarte.

Τα πιο δημιουργικά και καινοτόμα έργα στον χώρο των εκδηλώσεων ανέδειξαν και επιβράβευσαν τα Event Awards 2021, τα οποία διοργανώθηκαν για 6η συνεχή χρονιά από το Marketing Week της Boussias. Η βραδιά, που συντόνισε η δημοσιογράφος Μαρία Νικόλτσιου, ξεκίνησε με την απονομή δύο τιμητικών διακρίσεων. Η πρώτη απονεμήθηκε στην Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων για το σύνολο των δράσεων και πρωτοβουλιών σε εκδηλώσεις που ενισχύουν την εξωστρέφεια της πόλης των Αθηνών σε διεθνές επίπεδο και την επιχειρηματικότητα. Την τιμητική διάκριση παρέλαβε ο Ευάγγελος Βλάχος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΑΤΑ.

Η δεύτερη τιμητική διάκριση απονεμήθηκε στο Άλμα ζωής- Greece Race for the Cure για το κοινωνικό αποτύπωμα της διοργάνωσης, η οποία αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες με στόχο την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού στην Ευρώπη, ενώ είναι το μεγαλύτερο αθλητικό event με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 264.000 συμμετοχές σε όλη την ιστορία της διοργάνωσης στη χώρα μας από το 2009. Το τιμητικό βραβείο παρέλαβε η Παρασκευή Μιχαλοπούλου, Προέδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

Μετάβαση της live εμπειρίας στον ψηφιακό κόσμο
Την αξιολόγηση των έργων των Event Awards ανέλαβαν 28 καταξιωμένοι εκπρόσωποι της Eπικοινωνίας, του Marketing, του Consulting, αλλά και θεσμικών φορέων, με Πρόεδρο της Επιτροπής Αξιολόγησης την Ειρήνη Τόλη, Πρόεδρο Hapco & DES. Στον χαιρετισμό της κατά τη διάρκεια της βραδιάς η Πρόεδρος της Επιτροπής Αξιολόγησης, ανέφερε: «Είναι μία ιδιαίτερη στιγμή που συναντιόμαστε ξανά από κοντά στη γιορτή των events. Και είναι πάντα σημαντική η στιγμή που τιμάμε τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στο event industry. Ζήσαμε ανατροπές, αλλά προσαρμοστήκαμε και εξελιχθήκαμε. Βρήκαμε νέες λύσεις, αξιοποιήσαμε τα εργαλεία της τεχνολογίας, κρατήσαμε δυνατή τη φλόγα της δημιουργίας. Και το είδαμε και μέσα από τις υποψηφιότητες του φετινού διαγωνισμού. Καινοτομία, ψηφιακός μετασχηματισμός, δημιουργικό περιεχόμενο.

Το 65% των έργων που βραβεύονται σήμερα πραγματοποιήθηκαν virtual, το 20% υβριδικά και το 16% με φυσική παρουσία. Αξιοσημείωτο είναι ότι φέτος η ενότητα που αναφέρεται στην μετάβαση και προσαρμογή από τη live εμπειρία στον ψηφιακό κόσμο παρουσίασε ραγδαία αύξηση αριθμού υποψηφιοτήτων σε σχέση με πέρυσι (σχεδόν 6 φορές πάνω), στοιχείο που αποτυπώνει και τον βαθμό μετάβασης στη νέα digital πραγματικότητα. Ευχαριστώ πολύ την Boussias για την τιμητική πρόσκληση να είμαι Πρόεδρος στη φετινή διοργάνωση και ευχαριστώ θερμά και τα 28 μέλη της επιτροπής αξιολόγησης, για το πολύτιμο έργο τους. Συγχαίρω όλους όσους διακρίνονται σήμερα και εύχομαι η συνέχεια να είναι δημιουργική, δυναμική, ελπιδοφόρα. Να συναντηθούμε ξανά για να θαυμάσουμε νέες, υπέροχες δουλειές».

Οι μεγάλοι νικητές
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

  • Η Yard ως «Event Production Company of the Year»
  • Ο Όμιλος ΟΤΕ ως «Event Marketer of the Year» για τα έργα που οργάνωσε και επιμελήθηκε η Amuse.

Οι Platinum διακρίσεις
Με Platinum βραβεία για την υψηλότερη βαθμολογία ανά ενότητα τιμήθηκαν οι ακόλουθες εταιρείες:

  • Yard στις ενότητες Events – Thematical για το έργο Mytilineos ESG Launch Event και Brands & Experiences για το
    έργο DEI Rebranding Launch Event,
  • V&O στην ενότητα Events – Thematical για το έργο της Mytilineos για το πρώτο ESG Summit στην Ελλάδα,
  • Reason to στις ενότητες Corporate Events και Event Partners / Suppliers με το 2021 Virtual Kick-Off Meeting της
    Coca Cola 3E,
  • Amuse στην ενότητα Best Pivot from Physical to Virtual με το Germanos Power On People.

Τις προκλήσεις που αναδύθηκαν σε μια δύσκολη εποχή και τον τρόπο με τον οποίο τις αντιμετώπισαν επιτυχώς μοιράζονται οι Οf the year νικητές της φετινής διοργάνωσης.

Όλγα Μαυροειδή, Co-Founder & Head of Creative, Yard

Event production company of the year
«Η βιωματική εμπειρία κάνει το μήνυμα πάντα πιο δυνατό»
«Οι δύσκολες εποχές σίγουρα μας κάνουν πιο δυνατούς, μας επιτρέπουν να γίνουμε πιο δημιουργικοί, ευέλικτοι, να προτείνουμε στην αγορά καινοτομίες και νέες δυνατότητες. Το περασμένο διάστημα ήταν μια δύσκολη εποχή αλλά τα χθεσινά βραβεία αποδεικνύουν ότι στη Yard κερδίσαμε νέες εμπειρίες, νέους πελάτες με βλέμμα στο μέλλον και καινούργιες επαγγελματικές φιλίες. Η εμπιστοσύνη αυτών των πελατών στις ιδέες μας ήταν η μεγαλύτερη ανταμοιβή και η πειθώ μας για να τις υλοποιήσουμε ως πολύ καινοτόμες η μεγάλη μας περηφάνια. Είναι πολύ σημαντικό ότι ο χώρος της επικοινωνίας αντιλαμβάνεται όλο και περισσότερο ότι η κατηγορία των live διαδραστικών projects και το να μιλάς ευθέως στα κοινά κρύβει τη δύναμη της αλήθειας και της βιωματικής εμπειρίας κάνοντας το μήνυμα πάντα πιο δυνατό. Πολλά συγχαρητήρια σε όλες τις εταιρείες που προσπάθησαν και διακρίθηκαν και που ξανά όλοι μαζί γεμίσαμε και πάλι από κοντά μια αίθουσα με ευτυχισμένα πρόσωπα».

Μαρίνα Καταροπούλου, Corporate Affairs & Internal Communications Director, Ομίλου ΟΤΕ

Event marketer of the year
«Η μετάβαση στο digital και το phygital-hydrid αποτέλεσαν ευκαιρία εξέλιξης»
«Η διάκρισή του Oμίλου ΟΤΕ στα φετινά Event Awards ως “Event Marketer of the Year” αναδεικνύει την πίστη μας σε αυτό το σημαντικό επικοινωνιακό εργαλείο – την εκδήλωση, τόσο για τα εξωτερικά, όσο και για τα εσωτερικά κοινά μας. Ειδικά τα δύο τελευταία χρόνια, η μετάβαση από το physical στο digital και τώρα το phygital-hybrid ήταν μια πρόκληση που όμως εν τέλει εξέλιξε τη δουλειά όλων. Μαζί με τους συνεργάτες μας, επιστρατεύσαμε προσαρμοστικότητα, όρεξη, δημιουργικότητα και ανοικτή σκέψη, που μας οδήγησαν σε αυτή τη σημαντική διάκριση. Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο σε όλες τις ομάδες που δούλεψαν στα έργα που αναδείχθηκαν, τόσο από τον Όμιλο ΟΤΕ, όσο και από τους συνεργάτες μας. Σας ευχαριστούμε!»

Στη δυνατότητα προσαρμογής στις πρωτόγνωρες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, έγκαιρα και με ουσιαστικό τρόπο, αποδίδουν οι βραβευθέντες με Platinum βραβεία τη διάκρισή τους στα Event Awards 2021. Με ομάδες, σαν έτοιμες από καιρό για τη «μάχη», και πελάτες ανοιχτούς στον πειραματισμό, κατάφεραν στη νέα αναδυόμενη εποχή για τα events να παρέχουν υψηλού επιπέδου, engaging και impactful εκδηλώσεις επικοινωνίας.

Τέτη Κανελλοπούλου, CEO, V+O Greece

Events – Thematical
«Στόχος μας πάντα οι υψηλού επιπέδου, engaging και impactful εκδηλώσεις επικοινωνίας»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη διάκριση του Ομίλου V+O, και φέτος, στον θεσμό των Event Awards με 3 συνολικά βραβεία, δείγμα πιστεύουμε των προσπαθειών μας για υψηλού επιπέδου, engaging και impactful εκδηλώσεις επικοινωνίας. Ειδικότερα, η διάκριση Platinum στην κατηγορία Events – Thematical για το πρώτο διεθνές ESG hybrid summit στην Ελλάδα για τη Mytilineos, επιβεβαιώνει τον προσανατολισμό μας ως ομίλου να εξελισσόμαστε και να τοποθετούμαστε έγκαιρα και με ουσιαστικό τρόπο στα νέα δεδομένα και τις ανάγκες των πελατών μας. Ευχαριστούμε τη Mytilineos για την εμπιστοσύνη να διαχειριστούμε μια τόσο σημαντική για την εταιρεία ανακοίνωση, όπως είναι η δέσμευση για ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα έως το 2050, αλλά φυσικά και τους δικούς μας ανθρώπους σε όλες τις εταιρείες του ομίλου μας και τους συνεργάτες μας στη Yard για την άψογη υλοποίηση».

Ιωάννης Γουρτζελάς, Managing Director, Reason to

Corporate events & event partners / suppliers
«Υπόσχεση ότι τα καλύτερα έρχονται»
«Στα 22 χρόνια ζωής της Reason to, ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά μας είναι η προσαρμογή σε όλες τις συνθήκες. Σε μια πολύ αντίξοη εποχή για τον κλάδο των events, καταφέραμε, από την αρχή της πανδημίας, να μετουσιώσουμε και να μεταφέρουμε με απόλυτη επιτυχία, την πολύχρονη εμπειρία μας στον σχεδιασμό καινοτόμων εκδηλώσεων, στο ψηφιακό και υβριδικό περιβάλλον. Σύντροφοι μας, σε αυτή την πολύ ιδιαίτερη πρόκληση, εκτός από τους πολύπειρους συνεργάτες μας και τα – σαν έτοιμα από καιρό για αυτή την μάχη- στελέχη μας, είναι οι εταιρείες που μας εμπιστευθήκαν σε αυτή την κρίσιμη φάση. Η Coca Cola 3E και η Papastratos επέλεξαν τη Reason to, για τη μετάβαση τους στην επόμενη εποχή των events, με απολογισμό, 2 Platinum, 4 Gold, 1 Silver και 1 Bronze στα Event Awards. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και μια υπόσχεση για τα καλύτερα που έρχονται».

Βασίλης Μεντζελόπουλος, Managing Director, Amuse

Best pivot from physical to virtual
«Πρωτόγνωρες συνθήκες μας έκαναν να χτίσουμε απ’ την αρχή έναν νέο κόσμο στα events»
«Ένα βραβείο είναι αλήθεια ότι σε βοηθά να διαπιστώσεις πως είσαι σε καλό δρόμο σε αυτό που κάνεις. Είναι μια ιδανική αφορμή να ανασάνεις μετά τον κόπο που κατέβαλες. Ειδικά ένα Platinum βραβείο στα Event Awards, είναι η απόλυτη επιβράβευση στη δύσκολη διαδρομή που διανύουμε καθημερινά στη δουλειά του event management. O συγκεκριμένος θεσμός, μέσα από τη γιορτινή του διάθεση, δίνει σε όλους μια αίσθηση ενότητας και κοινής πορείας. Πόσο μάλλον μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώσαμε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, που μας έκαναν να πειραματιστούμε, να στύψουμε το μυαλό μας, να συνεργαστούμε ενταγμένοι σε νέα πεδία και να χτίσουμε απ’ την αρχή έναν νέο κόσμο στα events. Αυτό μας έκανε καλύτερους, δυνατότερους και σίγουρα μας έδειξε πως η ψυχή, η γνώση και οι ομάδες είναι αυτές που γράφουν ιστορία. Όμως οι ομάδες χρειάζονται και πελάτες διατεθειμένους και να ακούσουν και να πειραματιστούν μαζί τους. Ευχαριστούμε λοιπόν πολύ την εταιρία Cosmote-Γερμανός για την αδιάλειπτη στήριξη, αλλά και την εμπιστοσύνη που μας έδειξε για μια ακόμη φορά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός τόσο σημαντικού project όπως το Germanos Power On People 2020».